Tror ni detta blir bra?

Sv: Tror ni detta blir bra?

Tyvärr blir det väl så med poppishingstar. Jag kan tycka att Briar stämplar sina avkommor rätt hårt, både i utseende, rörelse och temprament.

De finaste briaravkommorna jag har sett är där stoet hade starka,egna fördelar och där man velat ha in briars storlek + bensprättet. Stona har varit snygga exteriört, bra temprament och haft smidighet och takt själva.

Sv: Tror ni detta blir bra?

Det kan väl aldrig vara min Ayla du menar?:idea: I så fall får du jättejättegärna höra av dig!

Liknande trådar

Avel Okej, så jag har efter ett par års funderande bestämt mig för att ta föl på mitt fina dressyrsto. Då detta blir första gången jag testar...
Svar
15
· Visningar
3 546
Senast: Stina12
·
Ekonomi & Juridik Sitter ganska ofta och kollar på HästNet och liknande :D Inte för att jag ska köpa häst precis i morgon, men ändå, förhoppningsvis inom...
2
Svar
26
· Visningar
4 656
Avel Har ett sto här hemma som vi igentligen hade bestämt hingst till. Men eftersom hingsten står på naturlig betäckning och nu ska åka från...
Svar
19
· Visningar
2 421
Senast: Gabby_Ossi
·
Avel Funderar på att ta ett föl efter mitt sto. Är dock osäker på vad mitt sto 'tillför aveln' och undrar hur ni hade resonerat. Värnar om...
Svar
1
· Visningar
947
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka