Tror ni det är lätt att gå hemifrån...

Sv: Tror ni det är lätt att gå hemifrån...

Tror jag ska ta lite mer bilder när jag kommer hem, när hon halvhänger upp och ner från stolar, bord, hyllor, byrån, köksbänken, soffan, fönsterbrädor. :D

Ja hon har en riktig mysmage :love: Den är inte så stor men den är go' ;) Och hon älskar när man blåser varm luft ner i pälsen och kliar och gosar med hennes mage. :love:

Förstår inte hur du kan lämna en sådan urgullig varelse.
Skäms på dig! :mad:

2006042117555hv.jpg

;)

Mvh
Möller

Mera gosmage :love:

Måste visa mina oxå ju!!!

Casper kroktå, är inte så där fet sen han var hos mig på bantningsläger:crazy:
ct3.jpg

Min Tipex och jag vilar i vattensängen, här är hon nykastrerad med stålstygn och inte så gosvänlig mage.... men jag hade inget annat kort på nätet...
http://vasteras2.ath.cx/pyret/bild/vila.jpg

Nala, jobbigt att göra konfetti av en tidning.... hon lever tyvärr inte längre :( (inte pga tidningsslakten... ;) :
leker Stockholmsflicka...

vilken gosemage, kattmagar är ju det mysigaste som finns :love:

Språket ursäktat ;)

Kommer lite fler bilder lite senare idag, bara jag får ordning på datorn som absolut inte vill kännas vid min telefons minne just nu. :mad:

Åååhhh!!! Vilken gudomlig liten varelse! :love:

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 457
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 425
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 217
Senast: Migo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag tycker inte att det är särskilt ensamt när man bor mitt i spenaten bland vilddjuren… I början av sommaren hade jag ett...
Svar
3
· Visningar
859
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama