Trollningar.

Det har jag å andra sidan sett att många gör.
Jag har noterat det hos mig själv, det och vissa andra saker kan jag ibland upptäcka smyger sig in, när hjärnan är sliten blir det en del fel och jag ser ju inte alltid att jag kan rätta det, det försvinner i mängden så att säga. Så den senare tiden hart jag skrivit sämre än förut. Svårt att kopiera min stil då efter som den är så fluktuerande :D

Hur vet man om nån har flera nick?
Jag är totalt värdelös på att identifiera sådant?
Jag har bara ett nick och har fullt sjå med det så hur folk orkar ha flera vettesjutton?
Är det för att heja på sig själv då?
I smartphonesens begynnelse hade jag en telefon som kapade bort nicken så att man fick skrolla för att se dem - men ofta kunde jag ändå lista ut vem som skrivit vad utan att skrolla, utifrån språk/skrivstil och åsikter/personlighet.

Minns till exempel en användare som hade en vana att skriva ett mellanrum innan punkten, det var ganska utmärkande!

Typ såhär .

Åh, jag minns en bedragare som också gjorde det, och som dessutom skrev "presic" i stället för precis. Både när han agerade ung tjej som chattade med andra och i sina egna sms. Mycket tacksamt. :)

Såg också en person som jag kände privat på den tiden när den var ny här, det tog max tre inlägg att fatta vem det var trots "anonymt" nick dvs grundat enbart på den digitala handstilen och den allmänna framtoningen.

Jag fattar för övrigt inte hur någon orkar hålla på och försöka skriva på olika sätt, det hade tagit mig hur lång tid som helst att försöka skriva inlägg som skulle se ut som någon annan. Och sedan hålla ihop den stilen i alla kommande inlägg. O_o

Senast ändrad:
Men... Förstår jag rätt nu, man kan alltså skriva vad som helst i dagboksinlägg och därefter radera det utan att moderatorer kan se inläggen ens i efterhand?
Där finns ju ett handgripligt problem att ta tag i i sånt fall tänker jag. Antingen bör moddar kunna se raderade inlägg eller så ska man kanske inte kunna radera inläggen alls?

Jag har läst igenom den här tråden nu och är helt fascinerad av att jag inte märkt något av det här O_o. Jag har trots allt hängt här sen Stallet-tiden.
Kanske beror det på att jag sällan läser tyck synd om mig trådar och av princip aldrig skänker pengar till okända?
Jag har heller inte märkt något. Inte heller jag läser tyck-synd-om trådar speciellt ofta, och är försiktig minst sagt med att skänka till okända.

Just nu är mitt problem att jag blivit väldigt nyfiken på vilket/vilka nick det gäller. Det är störande.

Men... Förstår jag rätt nu, man kan alltså skriva vad som helst i dagboksinlägg och därefter radera det utan att moderatorer kan se inläggen ens i efterhand?
Där finns ju ett handgripligt problem att ta tag i i sånt fall tänker jag. Antingen bör moddar kunna se raderade inlägg eller så ska man kanske inte kunna radera inläggen alls?
Nej, det stämmer inte. Vi kan alltid se raderade inlägg oavsett var de görs eller hur fort de tas bort. Vi kan även se historik på inlägg som redigerats i efterhand.

Nej, det stämmer inte. Vi kan alltid se raderade inlägg oavsett var de görs eller hur fort de tas bort. Vi kan även se historik på inlägg som redigerats i efterhand.
Ah, tänkte väl! :) Jag hänger inte i dagboksdelen själv så jag har inte försökt förstå mig på hur det fungerar där öht 😅

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
756
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
731
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 798
Senast: Tilly_85
·
Bukefalos Senaste tiden har jag inte kunnat använda några postfunktioner på mobilen, allt är ljusgrått och oklickbart (ex ladda upp bild). Loggar...
Svar
4
· Visningar
176
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka