F
Fian
Skulle helst lägga denna tråden på alla kategorierna men det får väl räcka här. Är det bara jag som tycker att det är trist att så många trådar tappar fokus? Sitter man och läser genom en tråd som känns intressant så märker man efterhand hur tråden tappar sin mening I gemen så handlar det om meningsskiljaktigheter, påhopp, anklagelser och smutskastning som jag själv tycker är urtrist att läsa! Om en person ställer en fråga i en tråd så är den väl inte ute efter att bli hånad och nerskälld? Anser man att någon har eller handlar fel så är det väl lämpligast att skicka ett PM?
Jag har själv vart moderator på en chat innan och där tog vi tag i "dagisnivån" innan den hann gå över styr. Har moderatorerna här för lite att säga till om?
Nej en varning till vederbörande och sen lås alt plocka bort trådar direkt när de börjar tappa fokus. Smågnabb och elakheter hör väl inte hemma här alls men borde tas på PM om det är oundvikligt.
En sista fråga..
Är vi inte alla här för att vi har ett gemensamt intresse och borde dela med oss av våra skiftande erfarenheter och kunskaper blandat med lite kul "bustrådar"??
/ Fian som precis tragglat igenom flera trådar som förstörts av andra som inte kan hålla sig till saken
Jag har själv vart moderator på en chat innan och där tog vi tag i "dagisnivån" innan den hann gå över styr. Har moderatorerna här för lite att säga till om?
Nej en varning till vederbörande och sen lås alt plocka bort trådar direkt när de börjar tappa fokus. Smågnabb och elakheter hör väl inte hemma här alls men borde tas på PM om det är oundvikligt.
En sista fråga..
Är vi inte alla här för att vi har ett gemensamt intresse och borde dela med oss av våra skiftande erfarenheter och kunskaper blandat med lite kul "bustrådar"??
/ Fian som precis tragglat igenom flera trådar som förstörts av andra som inte kan hålla sig till saken