Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, men det är lättare med färre, tre och fyrslaget har jag splitsat till grimskaft. Treslaget till draglina, men har även flaggstångslina på en vagn som jag inte har splitsat.
På skacklarna sätter jag gummistroppar (sådana som man fäster kapell med) så trär jag linorna genom dem, har två på varje sida!
På min Grafströmsvagn sitter det ringar som linan går genom dessa håller dock på att nötas ut och blir vassa och då nöter de på linan, ska byta till gummistroppar på den också!
Jag har gummistroppar med tre öglor, klipper bort "T-grejen" som ska stoppas in i ett hål på kapellet!
Sen trär jag på gummistroppen på skalmen i ett hål, sedan trär jag linan genom mittenhålet eller nedersta hålet beroende på vilken höjd jag vill ha linan!
Sv: Trissor + linor
Jag har förresten gjort en egen variant till bröstan så jag fått dragringar där istället och fäst linan med snabbfäste i den, har även snabbfästen i bakselen så det går fort som attan att spänna för honom.