Nebraska

Trådstartare
Hur fort går det mellan loppen?Byter kuskarna bara häst uppe vid banan?Eller är det värmingar mellan loppen?

Sv: Trio

Trio? Du menar lunch v4-an?
Nog hinner kuskarna tillbaka till stallen. Så snabbt går det inte men de brukar ropa ut 2 minuter (eller nåt) till defilering starx efter de kommit av banan.

Beror på vilken kusk och vilken bana... :angel:

Finns väl knappast tid för värming mellan loppen, men det är väl inte nödvändigt heller för en v-4:a är snabbt avklarad.

Solvalla har dom uppsamling innanför bommen inne på stallbacken. Så lite stressigt kan det bli om kusken kör i alla loppen

Det gör ju min :mad: .Är mest det att jag inte vill byta vid banan,då jag inte riktigt känner hästen än :crazy: .

På Åby får man inte värma mellan loppen på lunchtravet. Vet inte hur det är på andra banor.

Vill du inte byta i volten så får din väl komma lite sent om det blir så? Det är inte hela världen. Smart sätt är att gå och be ekipagekontrollanten att få defilera efter, då slipper man böter... ;)

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
311
Senast: Unafraid
·
Övr. Barn Dottern är morgontrött och ogillar frukost. Men om hon inte äter något så blir hon såklart väldigt hungrig i skolan innan lunch och...
Svar
4
· Visningar
400
Hundhälsa Jag är mitt uppe i att byta foder, främst då ena hunden är lite för tjock. Och jag har stött på samma problem som många andra gör, så...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: SiZo
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
987
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka