Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg att det fanns ett nytt märke på hööks som heter trinity. Är det någon som vet kvalité och passformen på täckena?tyckte regntäcket såg bra ut på bild iaf
![]()
Fick mitt trinity stalltäcke 50 g. Blev snopen på att yttertyget var helt annorlunda mot vad man är van vid. Jag tror detta täcke skulle klara lite väta. morgondagg, lätt regn m.m.
Passformen vet jag ingenting om ännu.
Fick mitt trinity stalltäcke 50 g. Blev snopen på att yttertyget var helt annorlunda mot vad man är van vid. Jag tror detta täcke skulle klara lite väta. morgondagg, lätt regn m.m.
Menar hon inte tvärt om då? Alltså att hon är förvånad ATT just stalltäcke Skulle kunna klara av lite väta? Att det är de som är annorlunda?Men du har ju valt ett stalltäcke? Det har man i stallet, inte ute. Det klarar inte fukt.
Menar hon inte tvärt om då? Alltså att hon är förvånad ATT just stalltäcke Skulle kunna klara av lite väta? Att det är de som är annorlunda?
Så uppfattat jag det i alla fall![]()
Som någon skrev. Jag menar att jag köpte ett stalltäcke som var tänkt som stalltäcke och noterade att det möjligtvis tål lite väta. Såklart förstår jag att det inte helt gör det. Det har ett helt annat yttertyg än vad jag är van vid.
Passformen vaqr bra. Först tyckte jag att den var lite trång framtill, eller spänd. Men hästen kunde röra på sig utan problem. Antar att det är en sådan modell. JAg undrar bara hur den sitter på grövre hästar. Min är ganska smal framtill.
Hm ja kanske bara funkar på väldigt små hästar då?![]()
Hur känns det i kvalitén? Håller det bra mot regn?![]()
Jag har testat deras schabrak men de glider bakåt på min häst (??) vilket inga andra schabrak gör. Väldigt konstigt då de visst ska vara designat för att EJ glida /:Någon som provat schabraken?