Trevlig restaurang i Göteborg

Smulu

Trådstartare
Mina föräldrar kommer på besök i eftermiddag och vi tänkte gå och ta oss en bit mat. Jag skulle bli glad över tips på trevliga restauranger.

Till saken hör att: Vi kommer ha med oss vår lilla tjej på 1.5 år som då varit på dagis hela dagen. Vi vill alltså gå på någon ganska lugn restaurang.

Är det någon som har ett tips?

Sv: Trevlig restaurang i Göteborg

Vart gick ni?

Antar att fredagskvällar har inte den här stan så många lugna restauranger att bjuda på. Iaf inga säkra kort...

Stearin är en väldigt trevlig och lugn restaurang med bra mat. Ligger vid Järntorget. Vi käkade middag där när E var 4 månader och det var inga problem att ha med honom. De har stoooora kuddar så han kunde ligga och vila på en kudde alldeles bredvid oss och det var lugn och skön atmosfär.

Det blev ingen utgång i fredags, vi insåg att det nog skulle vara fullt med afterworkare tidigt och sent så blir det jobbigt.

det blev en tidig middag i dag istället. Vi var så tråkiga så vi gick till Hardrock Man är i allafall inte i vägen som föräldrar (alla barn får kritor och ballong). Ska
nog testa ditt tips nästa gång, sol

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 043
Senast: Gunnar
·
Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 859
Senast: Oh_really
·
Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
2 453

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Mata småfåglarna
  • Skällande hundar

Hästrelaterat