Tretornstövlar? hjälp?

E

eeelinD

Har ett par tretornstövlar som gick sönder idag :O eller knappen längst ner gick sönder och undrar vad man kan göra? vissa säger att man får ett par nya gratis om man har kvitto? behöver hjälp ;o:)

Sv: Tretornstövlar? hjälp?

Har ett par tretornstövlar som gick sönder idag :O eller knappen längst ner gick sönder och undrar vad man kan göra? vissa säger att man får ett par nya gratis om man har kvitto? behöver hjälp ;o:)
blir jätteglad om någon svarar

Tretornstövlar verkar fullkomligt värdelösa. Har hört väldigt många klaga på att de går sönder. Någon tjej var inne på sitt 3e par då de andra 2 paren hade gått sönder inom väldigt kort tid. Inte nog med det så är dom enligt mig fruktansvärt fula. Tacka vetja gamla hederliga läderstövlar!

jag håller med, men vad hjälper det trådskaparen som redan köpt grisen i säcken.

gå tillbaks till återförsäljaren och reklamera.. kvitto eller inte, jag har reklamerat grejjer utan kvitto många gånger utan problem sålänge man är bekant för återförsäljaren.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 194
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 873
Senast: Ajda
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
238
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 936
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar