Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej! Jag läste detta och fick mig en tankeställareOm nu klacken är för låg och det innebär en risk att fastna i stigbygeln, så borde TR ha med det i sina föreskrifter, eller?
Enligt min empiriska klackundersökningen är skillnaden minimal. MINIMAL.
Vad är det för fel på vanliga snygga ridstövlat med snörning och följsamt mjukt skaft?
Ingen?
Visst är Tretornstövlarna trendiga och moderiktiga! Sätter man dem på en av Sveriges bästa ryttare som många tonåringar har som idol så vill ju de ha såna stövlar! Men har dessa stövlar den säkerhet som en vanlig ridstövel? Det är frågan?
På vilket sätt skulle de inte vara säkrare? Jag upplever bättre "fäste" med Tretornstövlar än vanliga läderstövlar
Och vilket pris betalar man för att se snygg ut i ett par ridstövlar som kanske inte är helt säkra?
Jag antar att det är upp till var och en...
Hej! Jag läste detta och fick mig en tankeställareOm nu klacken är för låg och det innebär en risk att fastna i stigbygeln, så borde TR ha med det i sina föreskrifter, eller? Vad är det för fel på vanliga snygga ridstövlat med snörning och följsamt mjukt skaft? Visst är Tretornstövlarna trendiga och moderiktiga! Sätter man dem på en av Sveriges bästa ryttare som många tonåringar har som idol så vill ju de ha såna stövlar! Men har dessa stövlar den säkerhet som en vanlig ridstövel? Det är frågan?Och vilket pris betalar man för att se snygg ut i ett par ridstövlar som kanske inte är helt säkra?