Tretorn stöveln?

norpan85

Trådstartare
Bara lite nyfiken, det var någon som sa att man inte fick tävla dressyr i den nya tretorn stöveln ( Malin Baryard), stämmer det? Inte för att jag tänkt göra det men jag är bara nyfiken vad som gäller??

Sv: Tretorn stöveln?

I TR står det bara "ridstövlar".....så jag skulle iaf tolka det som att man får tävla i dem, säga vad man vill om utseendet men ridstövlar är de ju hur som helst.

De svarta kan väl ingen protestera emot iaf?
Sen är väl frågan om man får ha de röda. tror inte det. Frågan är varför man skulle vilja tävla dressyr i de röda??

Den är godkänd så länge inte det blir någon tr-ändring. Men, jag skulle som säkerligen många andra inte tävla i stöveln. Däremot tycker jag att det är en jättesnygg vardagsstövel. Funderar på att köpa ett par själv.. :d

jag gjorde en tråd omn detta för ett tag sen.
Jag tävlar nu med flugan o när de ljusblå kommer blir det nog ett par sådanna, sen får folk säga vad de vill, jag bryr mig inte.

Liknande trådar

Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
1 197
Senast: Fiorano
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
607
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 199
Senast: Emro
·
Ridning Jag red på ridskola från jag var 6 till övre tonåren, under senvår och sommar red vi ofta uteritter, i alla gångarter. Man fick lära sig...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
9 142
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar