Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Bara lite nyfiken, det var någon som sa att man inte fick tävla dressyr i den nya tretorn stöveln ( Malin Baryard), stämmer det? Inte för att jag tänkt göra det men jag är bara nyfiken vad som gäller??
I TR står det bara "ridstövlar".....så jag skulle iaf tolka det som att man får tävla i dem, säga vad man vill om utseendet men ridstövlar är de ju hur som helst.
De svarta kan väl ingen protestera emot iaf?
Sen är väl frågan om man får ha de röda. tror inte det. Frågan är varför man skulle vilja tävla dressyr i de röda??
Den är godkänd så länge inte det blir någon tr-ändring. Men, jag skulle som säkerligen många andra inte tävla i stöveln. Däremot tycker jag att det är en jättesnygg vardagsstövel. Funderar på att köpa ett par själv..
jag gjorde en tråd omn detta för ett tag sen.
Jag tävlar nu med flugan o när de ljusblå kommer blir det nog ett par sådanna, sen får folk säga vad de vill, jag bryr mig inte.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.