JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
Efter fredagens fullträff för Patrik Kittel i Intermédiaire II var det under lördagen dags för toppberidaren Malin Wahlkamp-Nilsson att...
Hästnyheter
Årets andra OBS-tävling för ponnydressyren reds under helgen vid Åstorpsortens Ryttarförening. My Sandgren hade ett lyckat meeting och...
Hästnyheter
Meetinget i Åstorp lockade till sig många duktiga ungdomsryttare och i helgens högsta klass Grand Prix Special regerade Minna Telde och...
Hästnyheter
Nina Karlsson från Ostkustens Dressyrryttare, slog till med trippelseger i helgens regionala och nationella tävlingar i Tingsryd. Med...
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jag är så otroligt ridsugen men min kropp har sagt upp sig. Hostan börjar faktiskt bli rimligare, håller inte på att kräkas lika ofta...
Fiorano
Alldeles nyss
Svar: 1 134
Visningar: 88 265
Grenar
Enögd häst
Ridning Någon här som har erfarenhet av det?
Hur funkar det för den hästen? Funkar det bra att hoppa tex? Vad funkar mindre bra/eller inte alls?
Barbabelle
13 minuter sedan
Rimlig köpkostnad/ hobbyhäst
Hästmänniskan När jag köpte häst för snart två år sedan hade jag mindre krav än dig; ville i princip bara ha en endast inriden unghäst att forma...
Emuliiaa
33 minuter sedan