Tre Rosetter

martha

Trådstartare
...fick min lillla valpis i dag :D
Ett Hp och ett BIR och sen blev han 4:a i gruppen :love:
Hade han inte "nypit" så när vi sprang hade han fått bättre resultat sa domaren, men det var mitt fle som är orutinerad + att han var faktiskt bajsnödig också märkte jag senare :crazy:

Sv: Tre Rosetter

Dansk/Svensk :bump:

du vet en sån som äter katter :angel:
JOGPGODPCNPMK.jpg

JOGPGOEQHNCMC.jpg

Tacka Gnist o mimus....men dom kan ju vara goa också :love:
fick beröm för hans fina psyke också, men mest av folk i allmänhet...

JOGPGNPRHQGOO.jpg

skitkul..men jag måste fråga igen...är det en labbe eller säl du har på din anvbild :o

:rofl: Tror nog att det är en hund... Inte en säl.. Kan jag aldrig tänka mig, se´n om det är en labbe ??

Labbe!
(Familjens labbe, tagen i rätt ögonblick så att säga (hon och lagotton hade precis lekt och låg och pustade....))

:D jag visste ju att du hade en lagotto, och så har jag för mig att du sagt nångång att du jobbat på djurpark!!?? så så långt ifrån var ju inte min fantasi tycker jag :rofl:

Grattis!! Vad roligt!!!
:bump: :bump: :bump:

PS! Vi fick ett ck och blev femte bästa Ridgeback-hane idag! *stolt*

Senast ändrad:

martha skrev:
...fick min lillla valpis i dag :D
Ett Hp och ett BIR och sen blev han 4:a i gruppen :love:
Hade han inte "nypit" så när vi sprang hade han fått bättre resultat sa domaren, men det var mitt fle som är orutinerad + att han var faktiskt bajsnödig också märkte jag senare :crazy:
Vad roligt!! Grattis!

Jag som trodde ransätersutställningen var en engångsföreteelse?

Kanske kommer du och ställer på Internationella i Stockholm och Göteborg också?

/Priffe överraskad av marthas framfart i utställningsringarna

PS. Vad kul att han får beröm för sitt fina temperament. Det är den allra finaste komplimangen. :love: Jag skulle gärna bekanta mig mer med din hund, det verkar vara en oerhört trevlig ras, den d/s gårdshunden. :)

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
870
Senast: igbest
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 877
Senast: Hermelin
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 309
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 362
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama