Tre bästa saker ni gjort igår och varför

1, Jag rensade matkällaren. Bra för nu fick jag överblick på viner, vaser, blomkrukor och annat.
2, Jag tvättade två maskiner tvätt. Bra för det är otrevligt att gå runt med illaluktande kläder.
3, Jag solade på altanen. Bra för att jag fick vila.

1. Jag sprang en runda igår. Bra eftersom jag ska komma igång igen efter sommar och sol.
2. Jag handlade mat. Bra eftersom jag måste äta.
3. Jag lagade mat för hela veckan + lite mer. Bra eftersom jag inte behöver tänka på det mer.

1. Joggade med hästen. Bra för han behövde röra benen utan ryttare och jag behöver röra på mig.
2. Åt kvällsmat i skogen med familjen. Bra för att det är mysigt och barnen tycker det är roligt.
3. Rensade barnkläder för att ge bort. Bra för att vi får mer plats och andra får användning av det.

1. Jag var och tränade (på gym) på första gången på över ett år. Bra då jag gått upp i vikt och tappat styrka.
2. Tog tag i att fråga på facebook om någon ville ha min gamla säng, och nu ska den hämtas i morgon. Bra då den bara tog upp plats.
3. Plockade undan och småstädade lite. Bra för då går riktiga städet i veckan lättare.

1. red ut med grannen, bra för att jag fick en spark i häcken och fick ngt gjort :p.
2. åkte till medryttarhästen och gjorde rent hennes mugg, skulle egentligen rida men ngn hade förlagt en sko..
3. lastade också av en hög med äpplen som annars skulle slängts :p

sen så var jag pigg och glad på jobbet ^_^, är alltid bra då jag jobbar natt och kör bil :angel: inte bra att vara trött där :crazy:

1. Var ute i skogen och plockade mylta. Bra för den var fantastiskt rogivande och fick umgås med fantastiska personer
2. Satt vid en eld och mådde bra, behöver den förtydligas? ;)
3. Tog tag i diskberget. Bra för det behövdes... verkligen!

1. Lunchade ute med mamma och sambon. Bra för att jag fick i mig mat samt mådde bra just där och då
2. Promenad med hunden med desamma, bra för att jag fick frisk luft
3. Gjorde äppelrullar av filodeg igår kväll, som vi åt med glass. Bra för att det var gott :d

1. Myste i duschen med lillen och maken. Lillen badar och föräldrarna tvålar in varandra:angel: (oskyldigt:o)
2. Tränade ett jäkla bra pass på gymmet. Hade svårt att gå normalt sen när jag skulle handla.
3. Låg under täcket och myste med katten medan det spöregnade ute.

Grillade så det fanns mat idag också.
Kom igång med mina fönster igen.
Njöt av en lugn ledig dag. Alla lediga dagar är ju inte lugna.

1. Lååång sovmorgon pga sömnskuld pga arbetsvecka kombinerat med Malmöfestival som avslutades med kräftskiva och fest.
2. Städade lägenheten vilket verkligen behövdes, smutstvätt lite överallt och skräp och skor.
3. Lagade matlådor till de dagar i veckan det behövs.

1. Läste en bra bok. Bra för själen!
2. Knipsade av alla vissna rosor i trädgården. Bra, för det kommer kanske fler nu. (Hoppas)
3. Strök all stryktvätt. Bra, för nu är det gjort och jag hade något att ta på mig idag. :)

Vad var de tre bästa sakerna ni gjorde igår?
Varför var de bra?

1. Gjorde en "workout" kl 23 typ med squats och sånt, ej så många reps så kanske inte så bra för min kropps framgena styrka men blev lite mindre rastlös

2. Kom på att det är rätt kul att kolla på gift vid första ögonkastet-USA. Kändes fett att inte bli uttråkad av tv

3. skojade om några perifert bekanta snubbiga snubbar för min kille, han skrattade gott!!! gjorde även mig glad

Hahaha rätt anspråkslös dag igår

1. Gick på Söder och handlade saker jag velat ha ett tag. Bra för jag blev glad.
2. Åt världens bästa kardemummabulle. Se ovan.
3. Gick upp tidigt för att leta startkablar till min brorsas bil, hittade dem inte men var ju tanken som var god. :p

1. Vaknade på landet och gjorde en frukostutflykt
2. Plockade blåbär
3. Accepterade att min semester var slut och att jag började jobba i dag

1. Ledde min son på ponny på ridskolan, helt underbart förstås.
2. Träffade en kompis på lekplats med barn, hade en givande stund.
3. Åt massor med färska vildhallon som vi plockat på lördagen.
4. Tränade på gymmet förstås det måste ju också vara med.

1. Gick en långpromenad . Bra för att det var fint väder, det är skönt att gå och tänka, och jag mår bra av det.
2. Lagade middag. Bra för att det blev god soppa på skörd från kolonin, plus att det räckte till matlådor.
3. Köpte sambons födelsedagspresent - en hushållsassistent. Bra för att han blev glad, bra för att jag också ville ha en :angel: och för att han bakade gott bröd till kvällen!

1. Tog en långpromenad. Bra för kropp och själ.
2. Var en snäll och bra mamma trots att jag var grinig. Stolt över att jag lyckades☺
3. Lärde mig att twerka. Bra för att jag hade askul :D

Liknande trådar

Hemmet Min brunn är tom och jag blir utan vatten i minst tre veckor. Brunnsborrning är beställd och jag prioriteras, men det kommer ändå att ta...
2
Svar
26
· Visningar
1 317
Senast: Mabuse
·
Hemmet Har problem med att verkstaden ofta blir belamrad fort. Mycket hamnar på golvet eller närmaste bänkyta och det är så enerverande...
Svar
3
· Visningar
227
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 273
Mat Nubråkar det vara så att jag fixk en göassmaskin igår 😇. Har bara hunnit testa en snabb vaniljglass men tyckte det blev jättebra. Jag...
Svar
14
· Visningar
468
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama