Travsporten

Vita_N_6520

Trådstartare
Vi ska göra ett arbete om travsporten i skolan, och det skulle vara kul om man kunde få lite "hjälp/tips" eller liknande härifrån.. :)

Det som skulle vara kul om ni skrev nånting om är; Historik, Organisation och Hästraser.

Vi måste ju självklart söka på internet oxå men det skulle va kul att få igång typ en diskussion om ämnet samtidigt som man får lite hjälp att "komma in" i det hela.. :bump:

Sv: Travsporten

Kolla in www.travronden.se, deras länkregister är ganska omfattande...där kan du komma vidare till ATG, STC, olika travtränare o.s.v. :d

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 700
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 456
Senast: Grazing
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 149
Senast: Sasse
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 382
Senast: Solstig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama