trav rockard

grodan21

Trådstartare
hej! jag skulle vilja ha en trav rockard. är det någon som vet någon åter försäljare som har hemsida? /Anna

Sv: trav rockard

En rockard är svår att få tag på. Vi sålde våran för 4 år sen och det var många som ville ha den.
Annonsera i din dagstidning eller travronden :smirk:

Hmm....alltså travrockard? Vad menar du lite mer specificerat? En tvåsitsig eller ensitsig, tung eller lätt, med moppedäck eller bildäck? :)
Finns många olika sorter, och många till salu på tex Blo****......
Man kan även köpa en ny givetvis, och då finns många återförsäljare som tex Grafström, HUdik mm, men dessa gör Rochards vet jag iaf. Köpte en ny i höstas från Graftström, och det ska vara den lättaste Rochard som finns att köpa på marknaden. Priset skiljer sig dock avsevärt att köpa begagnat då nya Rochards är mkt dyra.....

Våran var 2 sitts som Sörmlands travsällskap frächade upp inför ett öppet hus med folk som ville åka häst och vagn

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
441
Senast: Pegasus63
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Samtidigt avslöjar forskare hos SLU, Sveriges lantbruksuniversitet, att man är på väg att lösa gåtan om varför vissa hästar kan trava...
Svar
0
· Visningar
611
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Anna Blomberg ansåg sig själv vara för tung för att rida på hästens rygg. Istället började hon med trav där hon kunde sitta i en sulky...
Svar
0
· Visningar
464
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka