Trasiga beställningsvaror

F

Fantand

Jag beställde ett par läderstövlar och när jag skulle använda dem idag (första gången) så gick de sönder! I dragkedjan! Är det någon som har varit med om samma sak? :confused: :confused: :banana:

Jag ha varit med om att det har gått sönder!!
Hade åxå beställt stövlar (cavallo) special beställning. Väntade i 6 månader innan jag fick dom. När jag väl fick dom va r det snö ute, jag red mitt pass, å kom in i stallet, det sprutade vatten ut ur klackarna... *morr*
Så jag åkte raka vägen ut till butiken där jag hade köpt stövlarna, så jag fick vänta en månad till på dom... Men nu funkar dom utmärkt!
Så reklamera direkt!!

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 130
Senast: dukie
·
Utrustning Tjo, hästarna har sedan ifjol haft hönät med 4cm maskor från laxens, hållit bättre än det med 3,5 från gg, men börjar vara mer hål än...
Svar
0
· Visningar
151
Senast: Shixle
·
Hemmet Har nyss flyttat och körde tvättmaskinen för första gången idag. Den är ur funktion, centrifugeringen fungerar inte. Vad jag kan läsa...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 995
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London