Tränstips...

Morran

Trådstartare
Tänkte köpa ett nytt träns, men hittar inte riktigt vad jag vill ha. Behöver därför era tips. Brunt med mässingspännen, lite smalare i modellen ca 800kr-klassen, gärna över nätet. INTE Jacson-träns. *krääk*

bayard.jpg

Finns i denna färg (tabac) och i svart, pris: 595kr på equalityline.se

redlineracing.jpg

Detta finns på Henrikssonsridsport.se för 595kr ett Redline träns.

Här är ett träns från Pfiff Brunt med vitt foder 265kr på equilex.se
http://www.equilex.se/admin/shoppen_fil.php?showSID=348

hubertus_trans_2.jpg

Detta är ett träns från Hubertus (i brunt och i svart)för 874kr finns på raciels-dogsport.com

cheval_nosgrimma_2.jpg

Eller detta även det på raciels-dogsport.com ett Cheval träns för ca. 600kr i brunt och svart.

Du får gå in och titta på alla hemsidor och se om du hittar något !

Det första var för "rött". :smirk:
Det andra har jag fast med pullarnosgrimma, gillar INTE kvalitén.
De två sista undrar jag om det är mässingspännen. Såg ingen info om det på hemsidan. Du kanske har koll?

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver hjälp! Ska köpa begagnad hästtransport för att lasta 2 stora/grova kallblod, men alla transporter ser så smala ut. Vad ska...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 142
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock...
2
Svar
20
· Visningar
981
Senast: tara
·
Utrustning Jag behöver tvätta fårskinnspadden som jag har på tömkörningsgjorden. Har hittills fungerat bra med att torka och borsta rent men nu går...
Svar
17
· Visningar
720
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 128
Senast: dukie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka