Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hur kör ni era små hundar i bilen? Bur i baksätet? Bur i bagaget? Lös i bilen? Funderar på hur jag ska lösa det med lilla tösabiten i bilen och är nyfiken på hur ni gör!
bur i bagaget, ibland i bur i baksätet. I baksätet är buren fastsatt i säkerhetsbältet. I bagaget spänner vi fast lilla hundens bur i stora hundens bur. Stora buren är fastspänd i bilgolvet.
en artfex small.Vilken bur har du i baksätet? Jag har nämligen en sedan utan bagageutrymme.
Samma här.Mim-bur i bagageutrymmet.
hur kör ni era små hundar i bilen? Bur i baksätet? Bur i bagaget? Lös i bilen? Funderar på hur jag ska lösa det med lilla tösabiten i bilen och är nyfiken på hur ni gör!
Hur fäster ni buren, ni som har artfex i baksätet? Är det smidigt att ta i och ur den? Är det Jobbigt med öppning framåt, Känns som man vill ha den åt sidorna?
Hur funkar det med tygbur? Hur fäster ni den? Är ni inte rädda att hundarna ska åka igenom vid en krock?
Jag har typ gjort det här till det största projektet ever.
Jag har mina i burar i baksätet. Fastspända med spännband i isofixfästena.hur kör ni era små hundar i bilen? Bur i baksätet? Bur i bagaget? Lös i bilen? Funderar på hur jag ska lösa det med lilla tösabiten i bilen och är nyfiken på hur ni gör!
Och samma här.Samma här.
Man får inte ha hund lös i bilen och har man den bak i kombiutrymmet måste man ha lastgaller.
Jag har min stora bak i kombiutrymmet och min lilla i baksätet i bur. Buren har jag fäst med spännband som går runt buren och sen ett varv runt baksätet. Ska vi åka i annan bil har jag bilsele till båda.
Buren är fäst med spännband från Jula för typ 10 kr/styck som är till för att fästa last med. Banden sitter i bilens lastningsöglor så den sitter verkligen säkert men går att ta ur på enkelt sätt. Jag tycker inte alls att det stör att luckan öppnas uppåt.
Vad för bur till baksätet? Samma @Kakis är det inte pilligt att ta bort buren? Är ju inte en så dum lösning.