Transportera föl - uppdatering

Alexandra_W

Trådstartare
Valde att plocka ur släpet och transportera henne själv.

Fölis gick rakt på. Stod framåtvänd och ÅT hela resan. helt cool, inte ens svettig. Var en DRÖM på kliniken och hur cool som helst. Gick rakt på släpet på vägen hem, åt halva vägen och andra halvan så stod hon hon sov =)
 
Glad att det gick bra, och din fölis verkar ju otroligt världsvan i vissa situationer. Fast man vet aldrig hur de små liven reagerar.

När man väntar sig fyrverkeri står hästen och sover, och när allt ska gå som smort uppstår krångel ideligen.
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 455
Senast: Calmiche
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 148
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I förrgår så fick jag låna en häst och rida lite. Det var första gången jag satt på en häst sedan den där träningen när min egen pärla...
Svar
3
· Visningar
1 225
Senast: Andromedae
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är bevisat. Fyra dagar. Fyra dagar provade jag att "jobba" 25%. 5:e dagen var jag hemma. Med en sån fruktansvärd värk i nacken...
Svar
5
· Visningar
1 959

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp