NitsrekStar
Trådstartare
Igår hände det värsta jag vart med om. Allt började med att vi skulle träna att lasta honom. Det var en sådan där transport med fronturlastning. Han var nyfiken och gick upp på rampen osv. och även igenom hela. Vi fick in honom och det gick ganska bra. Han fick mat för han var så duktig. Vi stängde och körde lite. stannade, gav honom mat. och så skulle vi prova en sista gång och då såg jag hur han fick fullkomligt panik och när vi öppnade människordörren där fram så hänger han över bommen. Läskigaste jag vart med om. Han försökte förgäves ta sig ut genom männiksodörren. Tog ett tag innan vi ens visste att det fanns en säkerhetsspärr som en tjej visade oss. Han skrapade upp frambenen och kom tillslut ut ur transporten genom människodörren efter att spärren lossnat. Han skakade i över 30 min. Jättejobbigt var det.
Jag vet inte nu hur vi ska bete oss i framtiden. Känns som vi aldrig kommer kunna lasta honom igen. Hjälp?
Jag vet inte nu hur vi ska bete oss i framtiden. Känns som vi aldrig kommer kunna lasta honom igen. Hjälp?