T

TonicWater

Jag är i färd med att köpa nytt träns men jag har inte en anning om vad jag vill ha eller vad som är snyggt.
Jag vill inte att ha ett komplett träns utan jag vill kunna köpa "delarna" var för sig så jag behöver råd över vad som är snyggt tillsammans mm.

Huvudlaget ska vara enkelt utan käkrem men det gör inget om det har ett diskret utsmyckat pannband.
Det ska vara svart med silver spännen och inte för tungt och klumpigt.

Sen vill jag ha en remont nosgrimma som såklart matchar huvudlaget. Svart med silverspännen. Den får mycket gärna vara diskret utsmyckad.

Sen så söker jag även en aachen nosgrimma som matchar huvudlaget. Den får också mycket gärna vara diskret utsmyckad.

Så nu vill jag ha massor av tips på snygga träns. Gärna inköpsplats och pris. ALlting upp till 500 kr/del är acceptabelt.

Liknande trådar

Utrustning Behöver hjälp att hitta snygga träns (gärna bruna med mässingspännen) UTAN snokrem/aachenrem. "Köp bara ett träns och plocka bort...
Svar
14
· Visningar
2 150
Senast: Sporthorse
·
Kropp & Själ Jag har under flera år misslyckats med att hitta en varm kappa/ jacka till vintern. Varje år har jag försökt. Förra året gav jag upp och...
2
Svar
37
· Visningar
4 070
Senast: svea
·
Utrustning Jag har ett trasigt sidepull (det där bruna som finns på Hööks). Jag vill göra om det till träns. Jag använder varken käkrem eller...
Svar
14
· Visningar
1 155
Senast: hier
·
Islandshäst Skulle vilja ha tips på snygga träns som passar till islandshästar. Gärna svart med mässingsspännen. Remontnosgrimma. Ingen käkrem och...
Svar
1
· Visningar
859
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka