Träns till islandshäst

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Träns till islandshäst

Det som inte angår andra, det bör man inte heller visa eller ventilera på ett forum.

Lite av varje :D just nu har jag dock bara ett nackstycke och tre bett, vilket är ett rent h***** X( Ska införskaffa ett par till så jag slipper byta jämt och ständigt. Betten är ett 3-delat magic bit, ett rakt med fasta ringar och ett rakt syntet. Nosgrimmorna jag varierar med är en engelsk och en bygel.

efter att ha läst i många trådar här under islandshästforumet så måste jag faktiskt påpeka att det är ett jäkla hackande på en viss person.

alla kanske inte har samma erfarenhet eller uppfattning om alla saker men måste man då gå ihop och bilda gäng för att kunna pressa ner den personen i varje tråd så fort personen skrivit något? jag tycker att det börjar likna mobbing!

Sen att få den personen avstängd från hela bukefalos är bara löjligt, ännu ett tecken på hur man gillar att sparka på någon som redan är i underläge.

jag tar inte någons parti i alla diskutioner men tycker att folk här inne borde börja tänka lite på hur man beter sig. Vissa saker är bara löjligt hur ni har kommenterat. ex det här med bettskivor i denna tråd. det är precis som att ni letar fel:eek:

kanske ska avsluta med att nej, jag är inte gazzan, som alla här garanterat är medveten om att inlägget handlar om;) men hon som någon av er andra har inte gjort mig något!

Kanske dags att sluta diskutera Gazzan och återgå till mer "on topic" diskussioner. Gazzan kan inte svar själv då hon är avstängd som några kanske noterat, men rent generellt är det nästan omöjligt att utan att utan att ha sett allt som skrivits i efterhand bedöma vem som har haft rätt och fel. Gissningsviss har jag rensat bort 20-30% av vad som skrivits på Tävla Islandshäst den senaste veckan, och det säger sig själv att det är de trådar där folk varit riktigt otrevliga eller brutit mot reglerna på annat sätt som inte finns kvar.

Lobelia
Moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
720
Senast: Squie
·
Hästhantering Jag har en häst som blir väldigt stressad när hon står inne i lastbilen. Hon är klaustrofobisk och har trauma från transport i släp hos...
Svar
18
· Visningar
727
Senast: Amha
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
712
Senast: tara
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
928
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka