Victovie
Trådstartare
Har letat en längre tid på internet, men har för lite tid att hinna köra ut i olika affärer o leta. Tanken var att jag skulle köpa Forsythias nya träns i Göteborg nu i helgen, men självklart satte vädret stopp för det o nu får hon fortsätta gå med sitt tradiga o stelare Jacson-träns ett tag till.
Ni som har lite koll i affärer runt omkring i Sverige på olika märken o modeller osv, skulle ni kunna hjälpa mig o hitta ett träns som har (ialf de flesta av) dessa delar? Mitt drömträns jag radar upp här
*Helsvart
*Pullback
*Bred nosgrimma - runt 4-4,5cm bred ungefär
*Ordentlig fodring på nosgrimman som syns
*Hakspännen
*Silverspännen
*Achen
*Gärna små/mindre spännen som inte "tar plats/syns för mkt"
*Kvittar om det är rundsytt eller "vanligt"
*Maxpris mellan 2-3'000
Annars måste jag kanske vänta ända tills Falsterbo i sommar . Hoppas ni har något bra tips så att jag kan åka till nån butik i närheten och kan beställa hem det
Tackar på förhand
Ni som har lite koll i affärer runt omkring i Sverige på olika märken o modeller osv, skulle ni kunna hjälpa mig o hitta ett träns som har (ialf de flesta av) dessa delar? Mitt drömträns jag radar upp här
*Helsvart
*Pullback
*Bred nosgrimma - runt 4-4,5cm bred ungefär
*Ordentlig fodring på nosgrimman som syns
*Hakspännen
*Silverspännen
*Achen
*Gärna små/mindre spännen som inte "tar plats/syns för mkt"
*Kvittar om det är rundsytt eller "vanligt"
*Maxpris mellan 2-3'000
Annars måste jag kanske vänta ända tills Falsterbo i sommar . Hoppas ni har något bra tips så att jag kan åka till nån butik i närheten och kan beställa hem det
Tackar på förhand
Senast ändrad: