Träns och exem

Linnea010

Trådstartare
Hej!
Är det någon som vet något islandshästträns med bytbart pannband för max. 1000 kr? Behöver inte vara ihopsatt nosgrimma och nackstycke. Helst ingen käkrem på tränset.
Sen också om det är någon som har testat MTG för exem, funkar det? Blir manen och svansen också längre av det?
Tack på förhand!

Det finns massor av enklare islandsträns för under tusenlappen. Du kan ju alltid köpa ett utan pannband om du vill vara säker på att kunna sätta dit ett eget?
Kolla på internet, t.ex Hööks, Emmishopen osv (sorry moderator, vet inte om man får skriva ut affärer så)
Eller köp en nosgrimma och nackstycke för sig, det finns många även finare kvalitet som kostar under 500 per del :)

Det finns massor av enklare islandsträns för under tusenlappen. Du kan ju alltid köpa ett utan pannband om du vill vara säker på att kunna sätta dit ett eget?
Kolla på internet, t.ex Hööks, Emmishopen osv (sorry moderator, vet inte om man får skriva ut affärer så)
Eller köp en nosgrimma och nackstycke för sig, det finns många även finare kvalitet som kostar under 500 per del :)
Det allra billigaste är att köpa en rem till stigbett (börjes har för ca 65, finns säkert fler) och sedan sätta på valfri nosgrimma och pannband.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! 😊 Så nu är det såhär att jag och min familj är på jakt efter den passande hundrasen för oss! Och vi har mer eller mindre redan...
2
Svar
26
· Visningar
4 750
Senast: Roheryn
·
Utrustning Hej, jag har länge velat införskaffa mig ett ps träns. Mestadels för att jag tycker ps tränsen är grymt snygga, men också för att jag...
Svar
4
· Visningar
1 286
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 202
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 726
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar