Träns med pannband

Sv: Träns med pannband

Jag kör hur som helst utan, bara bökigt med all pannlugg +att det ändå inte syns...

Någon som vet ett huvudlag till rimligt pris där spännet sitter nedanför det tänkta pannbandet? :)

Som någon skrev så är remmen till stigbett perfekt (och ofta billiga!), det jag har har spännet på sidan. Mitt är köpt på Hööks och är jättefint i lädret och med "inåthakar" vid bettet vilket jag tycker är väldigt snyggt.

Senast ändrad:

Stort tack för tipset :laugh: Jag lyckades faktiskt hitta ett islandshuvudlag där spännet satt på sidan, men det var ett komplett träns som kostade 500 kr. Så ska absolut kika på en sådan huvudlagsrem :banana:

Som någon skrev så är remmen till stigbett perfekt (och ofta billiga!), det jag har har spännet på sidan. Mitt är köpt på Hööks och är jättefint i lädret och med "inåthakar" vid bettet vilket jag tycker är väldigt snyggt.

Jag tittade precis i Höökskatalogen, och den är ju helt PERFEKT :banana: Tusen tack, du har gjort min dag :bow: (Och hjälpt mig spara 400 kr :bow:) STORT tack :laugh:

Jag har ett huvudlag från top reiter med pannband som passar super! Dock syns det inte på grund av all pannlugg, om man inte springer foort! :D
29919469.jpg

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
764
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
280
Ridning Hej! Jag undrar hur ofta det är optimalt att träna bommar? Har ett sto som jag tränar bommar med en gång i veckan. (Islandshäst )...
Svar
8
· Visningar
745
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 710

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka