M
Mosaic
Är pannbanden lika korta på alla islandsträns? Köpte ett fint träns från TopReiter men pannbandet var för kort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För min ena häst är alltid pannbanden för korta, där jag kan plocka bort gör jag det. Annars får det gå fast det är lite "tajt". Men hans standardträns har jag inget pannband på. De andra två har *peppar peppar* funkat rätt bra i sina resp storlekar. Den ena får ha ponny, o med henne är problemen tvärt om, islandstränsen är alltid för stora!
Jag köpte ett islandssträns från Hööks med pannband, fast det var för litet så jag klippte bor det. Men jag tycker det är mycket finare utan
Tycker också att det är finare utan Jag fick ett träns med när jag köpte Dökkvi och pannbandet passade men jag klippte ändå bort det.Jag köpte ett islandssträns från Hööks med pannband, fast det var för litet så jag klippte bor det. Men jag tycker det är mycket finare utan
Är pannbanden lika korta på alla islandsträns? Köpte ett fint träns från TopReiter men pannbandet var för kort.
*KL*
oj då jag har snarare motsatt problem, allt på tränsen i strl Island är för stort, någon som vill byta? Har köpt 2 från h**ks där både pannband och nosgrimman är för stora, alltså flera cm handlar det om, typ hela 9cm på nosgrimman, eller har jag en väääldigt liten häst?
Vet inte men min häst har bred panna!!!Så jag kan inte ha pannband!