Träns, kvalité?

aetheh

Trådstartare
Är det någon här som har tränset Abetone JH Collection från Hööks och har något att säga om hur lädret är på den? Eller har tips på andra bra mjuka, smidiga träns som inte är fasligt dyra?

Är det någon här som har tränset Abetone JH Collection från Hööks och har något att säga om hur lädret är på den? Eller har tips på andra bra mjuka, smidiga träns som inte är fasligt dyra?

Har inte det själv, men klämt på pullarvarianten några gånger. Tycker läderkvalitén verkar riktigt bra!

John whitakers läder är prisvärt tycker jag. Jh collection har jag ingen egen erfarenhet av men har fått uppfattningen att det är helt okej grejer för priset.

Jag har läst mycket bra om Globus träns, nästa gång jag ska köpa träns tänker jag köpa därifrån, dem har mycket bra priser och dessutom har dem ett träns som heter Supersoft som borde vara mjukt och smidigt som du vill ha det. :grin:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Funderar på om det finns något smidigt sätt att fästa huva i tränset? Tycker att den är i rätt storlek och den sitter på hela...
Svar
4
· Visningar
353
Senast: Anna-Bella
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Utrustning Mitt dilemma: Hööks träns Lingus är tillåtet att tävla WE på och jag gillar modellen men inte kvaliteten på lädret. Jag "gjorde" därför...
Svar
4
· Visningar
890
Senast: Emiro
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 617
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar