träningskompisar?

KopparbergsEmme

Trådstartare
Hej hej!

Bor i Kopparberg (utan för örebro 8 mil) och undrar om de inte finns nå träningssugna westernkompisar där ute? Eftersom ridskolan och allt är nedlagt här i lilla Kopparberg vore de kul om någon i närheten hade något bra ställe att träna på :) Vill social träna min kära märr och skulle juh inte ha något emot att träna med westernfolk lite då och då - här är de nämligen få sånna!!

så kanske du som jag vill träna med andra hästar i närheten.... skriv i så fall en liten rad ;)

Sv: träningskompisar?

Haha,jadu SlemEmme.Hade jag en pålle att glida omkring på så skulle jag nog vara med.Men nu har jag ju ingen,haha :D.

Sv: träningskompisar?

Det är ett gäng som tränar på ridskolan i Gyttorp en gång i veckan. Du kan ju hänga på där, om du inte tycker att det är för långt?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle tacksamt ta emot råd! Jag har ägt häst/hästar i 16 år. Min första häst (varmblodstravare) flängde jag runt med i skogarna...
Svar
6
· Visningar
1 734
Senast: Efwa
·
Hundavel & Ras Hej! Hoppas få lite kloka råd och vägledning från er hundkunniga! Jag och min sambo har i flera år varit sugna på att skaffa hund och...
Svar
3
· Visningar
1 612
Senast: Lady_A
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 444
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 775
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18