Träningsdummy

Texaz

Trådstartare
Finns det någon som kan tipsa om en enkel träningsdummy att tillverka själv? :idea:

Något särskilt att tänka på???:confused:

Sv: Träningsdummy

Har du tänkt att ha den för stillastående kast, eller för att dra den efter 4-hjuling (motsv.)?

Sv: Träningsdummy

Nån enkel form av släde med en upphöjning där man vilar en lagom lång bit av en trästock. Den får inte vara för lätt så att den sprätter iväg när rycket kommer. Man kan snajsa till ett huvud, men se till att det inte pekar upp i luften utan mer framåt/neråt.
Tänk på säkerheten så att inte lassot riskerar att fastna i släden.

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 059
Senast: Niyama
·
Western Går det ens? Finns ju ridskolor här men ingen westernridskola. Finns en klubb (som jag känner till alla fall) i hela länet som tar ut...
Svar
9
· Visningar
493
Senast: Mirre
·
Mat Jag har hyrt en lägenhet via Airbnb tillsammans med några vänner. Jag ska servera middag till sällskapet men har fastnat på efterrätt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 289
Senast: Mineur
·
Hemmet Vår tvättmaskin har gått sönder och vi behöver köpa en ny. Problemet är att vi behöver ha en högerhängd och jag hittar ingen i det nedre...
Svar
11
· Visningar
478
Senast: Smulu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka