B

bombibittIII

hur ska jag lägga upp träningen? jag rider en c-ponny. ska börja träna så fort banorna öppnar. Men hur ska man träna? hon ska springa ca 1500m. Tävlingarna börjar i maj och sen så ska jag väll tävla lite då och då till september. Har tillgång till backar och banor men dock inte jätte nära. Vad kan man göra dom dagarna man inte tränar på nån bana? :)

Sv: Träning

Ta dig en titt på äldre trådar, där talas det om ponny träning, har du ytterliggare frågor så är det bara att återanvända de gamla trådarna! Ett tips är att i dessa finns även bra länk till ponnygaloppsföreningar som anordnar träningar och kurser…

Lycka till!

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 279
Senast: Lady_S
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 335
Senast: Ragdoll
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 428
Senast: Mia_R
·
Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
1 064
Senast: Krumben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden

Hund, Katt, Andra Djur