Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Skrittar du hela vägen så orkar hästen det utan problem även utan förberedande träning, men varför inte börja med att rida långritter exempelvis varannan dag fram tills er (förmodar jag) semesterritt?
ok, då är det väl bara att fortsätta som vanligt då... försöker nu rida en ordentlig tur, ca 2mil, på helgen då jag annars inte hinner för skolan, men snart är det ju sommarlov!!! och då hinner man desto mer...
Hästnyheter Första gången på en stora arena och livets första kür.
Då blev det succé för Therese Svensson och hennes Rebell.
– Jag hade aldrig trott...
Hästmänniskan Fast det där är ju relativt. Jag har haft unghäst.... dyrare häst är nästan svårt att finna, med tanke på vad det kostar innan den är i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.