Träning i vintermörkret

Exit

Trådstartare
Nu skulle jag verkligen vilja ta del av någon intressant kurs, föreläsning, träningsgrupp eller liknande. Det känns som om det finns allt för få Toko-entusisaster (toko- samma som er tävlingslydnad) här i krokarna. Vad gör folk på vintern riktigt?

Själv har jag turen att kunna träna med en grupp på fyra-fem ekipage. Kör tillsammans så ofta som möjligt per vecka i hall eller utomhus. Men, man blir ju lätt hemmablind så att säga. Att träffa nya människor och hundar oftare är något som jag saknar, helt enkelt nya infallsvinklar och nya diskussioner.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Behöver nog mest skriva av mig lite. Jag upplever mig väldigt sällan nöjd och tillfreds med livet. Just nu har jag hamnat i en riktig...
Svar
14
· Visningar
4 342
Senast: starcraft
·
Småbarn Jag har en fyraåring som jag älskar mer än allt annat såklart men just nu börjar jag fundera på om det verkligen ska vara så här att...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 238
Övr. Barn *Ursäkta att det blir så långt* Först vill jag skriva, för er som har missat det, att vi har fruktansvärt dålig kommunikation, så att...
Svar
10
· Visningar
5 716
Senast: cirkus
·
Träning Med risk för att skapa ett ramaskri som kommer höras över halva landet.. (Ligger tråden fel får moderatorn gärna flytta den, visste...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 743

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat