Jag med! Tänker att det ju trots allt rätt ofta är packat med energiJag tycker alltid jag kör mycket bättre efter ett mål skräpmat Men det kanske är skillnad på ett och tre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med! Tänker att det ju trots allt rätt ofta är packat med energiJag tycker alltid jag kör mycket bättre efter ett mål skräpmat Men det kanske är skillnad på ett och tre.
Holy shit!!! 55 000 steg på en dag!!! Det är ju helt galet!!Wow!!! Men jag förstår att det var härligt! Det har ju varit väldigt gott väder idag!Skåneledsvandrandet återuppväckt (med råge) idag. Hade gärna sluppit de sista 5-7 kilometrarna - tror det var 34 allt som allt - men nu var det en rundslinga (Österlencirkeln) så får man ju ta sig tillbaks till bilen på något sätt. Men en jättevacker dag att vara ute och njuta av våren med blommor, vacker natur och fågelsång. De sista km dock mindre njutning, mer överlevnad. Längre än så här kommer jag inte trycka in på en dags vandring i alla fall utan nu blir det kortare etapper.
Visa bifogad fil 68745
Jag har bara ett viktmål där jag vill gå upp ett visst antal kg. Jag är nöjd om jag når det innan året är slut.I går avslutade jag månadens stegutmaning. Målet var 15 000 steg/dag men det har flutit på så det blev 20 000 eller mer varje dag. Varannan dag har som sagt varit löpning och varannan dag promenad. Utöver det har jag gått till och från jobbet och så traskar man en del på jobbet.
Ny månad, nya mål. Kör på samma som förra. Minst 3 km jogg varannan dag. (Satsar på 5km men vill ha ett lägre mål så att jag inte behöver misslyckas om kroppen är trött och sliten)
Och 15 000 steg per dag.
Har ni mål?
Får man vara nyfiken och fråga inom vilken sport?Jag har bara ett viktmål där jag vill gå upp ett visst antal kg. Jag är nöjd om jag når det innan året är slut.
Har inga träningsmål alls. Har elittränat tidigare och all typ av träning som jag gör för att jag måste stressar mig. Jag vill bara träna för att jag tycker det är roligt och sån typ av träning som jag tycker är rolig.
InnebandyFår man vara nyfiken och fråga inom vilken sport?