tränign för 4 åring??

linnsan

Trådstartare
undrar hur hårt man kan träna sin 4 åring?( han blir 4 i vår,april).
undrar även var man kan åka o träna...bor vid värnamo...
en sista fråga:är de ngn mer som bor i de området som vill träna me mig?tacksam för svar....:rofl:

Sv: tränign för 4 åring??

Jag bor ca 4 mil från Värnamo, i Skillingaryd! Och det är alltid kul att vara fler när man rider.

ok..men hur gammal e du ??fö ja e bara 14....ja rider en d-ponny....:rofl:

Hmm, vad har min ålder med träning att göra? :confused:
Jag fyller 26 nu i Mars och rider araber, varav den största är 150 ståtliga centimetrar! Vad har du för D-ponny? Arab? Stam?

Jag gör mycket av mina konditionspass ute på Skillingaryds skjutfält, det är väldigt fint underlag + miltals med sandvägar, brukar åka dit och göra 2 pass/vecka, resten av ridningen sker hemma i skogen.

ne ja bara tänkte om vi kanske kunde träna ihop någon gång....
ja har en korsnings ponny:eng fullblod,tinker,welsh,russ...han har ignen ordentlig stam eftersom han e valack så struntade vi i att skriva in hans föräldrar ..de e ändå inte godkända(va ja vet)

Liknande trådar

Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 784
Senast: mamman
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 793
Senast: MML
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
13 991
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 827
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Klara sig utan bil
  • Nyårstråden
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur