Trång förhud??

M

midnight Rags

Jo, har ju skaffat mig ännu en hund. Denna gången blev det en liten Goldenvalp,hane.
Han är helt underbar på alla sätt, så extremt mild och go. Inte alls så envis som de andra "dårarna" jag har.

Men jag har inte kunnat undgå en sak. Om han luktar min tik eller andra tikar i "baken" så tar han ut snoppen och kan inte sen få in den utan jag måste hålla han under iskallt vatten och samtidigt försöka få in den.
Var hos veterinären men hon tyckte att jag skulle vänta tills han blir äldre.

Har ngn här haft/har samma problem?
Hur tycker ni att jag ska gå tillväga?

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 877
Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 909
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 678
Senast: Acto
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 438
Senast: Trassel12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka