Tranemo tråden kommer här...

Sv: Tranemo tråden kommer här...

Menar du att Grå äntligen ska få ut & lufta sig lite? :p Kul!

Ja, visst är det synd om stackaren som inte börjat sin säsong än som alla skåningar o annat löst folk gjort....:rofl::rofl:

Vi får väl se om vi kommer dit eller ej...:angel:

kl

Jag ska dit som hästskötare på söndagen :D
Vågar mig ännu inte på dom stora hindrena.. :P

finns nog viss risk för det, dessvärre vet pållen oxå precis vart staketen brukar sitta! :crazy: Inte alltid till fördel....

fast denna hästen har bara gått debutantbanan, blev ingen tävling för mig i höstas då jag var skadad.... så en hel del nytt för honom. Ska bli spännande!

Kommer sitta i hoppdomartornet och spana på er. :D

Har endast en 4åring nu och han är långt ifrån redo för fälttävlan tyvärr. Så jag får nöja mig med att titta på för sådär tredje året i rad :(

Ja, visst är det synd om stackaren som inte börjat sin säsong än som alla skåningar o annat löst folk gjort....:rofl::rofl:

Vi får väl se om vi kommer dit eller ej...:angel:

Noterade att ett helt gäng finnar kom och red debutant i Gärds. :idea: Men skogsdressyrtanterna hade för långt :angel:

Ska dit och starta debutant med min ponny :)

Jag ska försöka baxa dit min feta häst :angel:
Inte säkert hon går in i trailern, får kanske hyra en lastare att köra henne i :D

Och jag förstår inte varför du inte rider i plönninge i helgen som är hälften så långt i avstånd till dig samt mkt bättre bana :confused:

Och jag förstår inte varför du inte rider i plönninge i helgen som är hälften så långt i avstånd till dig samt mkt bättre bana :confused:

Men kära vän...dit jag åker dit åker ju Hunter fattar du väl...:devil:

Det kunde ha varit en bra idé men jag har andra planer den här helgen :D

Dessutom har min väldigt generösa kollega ställt sitt hus i Tranemo till mitt förfogande så vi bor gratis. Synd att hästen inte kan bo i garaget bara :p

Noterade att ett helt gäng finnar kom och red debutant i Gärds. :idea: Men skogsdressyrtanterna hade för långt :angel:

Noterar ett gäng danskar anmälda till oss :idea: Men skåningarna tycker det är för långt :angel:

Noterar ett gäng danskar anmälda till oss :idea: Men skåningarna tycker det är för långt :angel:

fast där kommer väl en del skåningar? Eller? Får ni ihop starter?
Vi behöver CIC så vi överger er. :)
Hade sett framemot att se våren däruppe, den sägs vara fin. :idea:

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
315
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Philippa Magnusson är ny landslagsledare för ungdomar i fälttävlan. Med en gedigen bakgrund inom ridsporten ser hon fram emot att bidra...
Svar
0
· Visningar
32
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 175
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka