Tränarhjälp

Sv: Tränarhjälp

min tränare är nästan alltid dommare när jag tävlar, (dock inte i min klass om det inte blivit ngt fel) så har hon paus brukar hon titta o hjälpa till, annars pratar jag med henne innan o efter.

Vem tränar du för? Om man inte får svara i tråden så kan du jue PM:a.

Ha en bra dag!

Någon enstaka gång, men inte så mycket för att hon ska ge mig instruktioner, utan mer för att hon även är min kompis. Däremot är det ju bra att kunna diskutera framridningen efteråt.

Jag var och tävlade idag och där det var det en tränare till en annan som var med. Blä, jag undrade om vi andra fick koncentrera oss eller jag egentligen hade hamnat i tjejens privata dressyrträning. O, så gör man inte!

Knapplån

Ni som har tränare med på tävling, hur löser ni det ekonomiskt? Betalar ni rese-ersättning om denne åker i egen bil? Eller skjutsar ni tränaren och betalar för det antal timmar det tar när ni är iväg?

Jag har aldrig med mig min tränare till tävlingarna. Och jag brukar säga på nästa träning hur det gick. Jag vet inte hur många som tränar för dom (har 2) men det är typ många :)

Jag har bara haft en av mina riktiga tränare med på en tävling och det var på hemmaplan;) Fast igentligen två gånger men andra gången var hon domare så det var ju inte riktigt samma sak. Däremot så ser jag min mamma som tränare lite grann men hon hjälper mest till om något kronglar:P
Brukar inte ringa och säga hur det gått men på träningen efter går vi alltid igenom hur det gick och vad vi behöver träna extra på:D

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
510
Senast: MiniLi
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 336
Senast: Lady_S
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 533
Senast: Ragdoll
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 120
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka