Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här slarvas det rätt så friskt också. Men så har jag ju varit extremt vältränad hela mitt liv, tills nu då , så har relativt bra fysik och har lätt att bygga upp igen. Brukar ta med kusen på joggingturer ibland, man får sällskap (tyst sådant, så min slipper flåsa ihjäl sig ) och draghjälp, dessutom tycker Sigge att det är ganska mysigt att få lalla med mig ut en stund på kvällen.
Va ?? Ser man på fan vad som kryper fram om folk man inte hade en aning om bara för att någon råkade ställa en sådan fråga
Samvetsfråga eller hur? Hur har vi det i FT-leden egentligen...tränar ni nåt själva förutom ridningen?
Jag kryper själv till korset och erkänner att förutom oregelbundna promenader blir det ingen annan träning...
Jag försöker hålla efter min kondition men slarvar lite väl mycket.
Då skall jag svara: Jag rider i genomsnitt 5 hästar om dagen och sen orkar jag fan inte motionera mer... Nu menar jag inte 5 hästar a´la hopphästridning i 20 min.. nåja 2 av dom kanske
Annars har jag gjort mkt spinning och cyklat en del.
Annars är det ju lättplätt om man vore hoppryttare att rida 10 hästar om dagen och bara åka runt hästen i galopp i en halvtimme med händerna som timmerstockar iklädd en graman
Jaha så dina joggingturer kl 6 på morgonen var naturligtvis inget annat än lögn...
*hur jag nu kunde gå på det*