Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tycker du är fint?Kollad igenom alla skjortor jag äger. ingen uppnår några höga höjder av stil eller passform.
Så på onsdag måste jag veta vad som gäller idag när det kommer till skjortor.
Kollad igenom alla skjortor jag äger. ingen uppnår några höga höjder av stil eller passform.
Det klassiska och enkla. tycker jag är fint.Vad tycker du är fint?
Jag jag vet men vissa känns sådär när man handlar. jag är eller har blivit noga med texturen på materialet.De flesta herrbutiker har personal som kan hjälpa dig!
Minst ett par klassiska skjortor i vitt, marint & svart är nästan ett måste och ljusblå smalare ränder i olika utföranden är min personliga favorit och fungerar för de flesta män!
När du har hittat ett märke där passform och material stämmer och har ett par "basic" skjortor kan du börja leka med roligare knappar och andra detaljer.
Jag jag vet men vissa känns sådär när man handlar. jag är eller har blivit noga med texturen på materialet.
Armani var mitt nito tal.Min sambo gillar Gant, Filippa K, Armani samt Tiger bäst när det kommer till skjortor, upplever att alla hans skjortor är snygga i gott material
Armani var mitt nito tal.
Kollad igenom alla skjortor jag äger. ingen uppnår några höga höjder av stil eller passform.