Sv: Träna???

Nej det får man inte. Ev ska det byggas så att hindrena får stå kvar i år, nu är det ju många mobila hinder, och då är det möjligt att det blir en träningsbana också.

hur ser debutantbanan för ponny ut i valla?? funderar lite på att starta där... :)

aha, okej. fick veta att det bara fanns debutant där oxå, så jag får se... man vet aldrig.

ssannna skrev:
aha, okej. fick veta att det bara fanns debutant där oxå, så jag får se... man vet aldrig.

Det e första året som de ska ha debutant i Valla! :) Så d ska väl bygga nytt antar jag. Har bara haft msv A för ponny förut, och så *-ig och **-ig.

Är hästbanorna normala för sin svårighetsgrad eller lättare/svårare?

Förra året var det ju internationell när jag red den *, så den var lite svårare än en nationell.
I år ska den väl vara regional bara? Annars tycker jag att hindrena är välbygda och banan fin.

I den ** förra året var det ett hinder som blev problem, men detta togs bort under klassens gång.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Två dagar i fälttävlans tecken väntas på Össjö Hästsällskap när Breeders och SvRF:s unghästchampionat rids i helgen. Här är allt du...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·
Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
670
Senast: Amanda_F
·
Ridning Hej! Jag undrar hur ofta det är optimalt att träna bommar? Har ett sto som jag tränar bommar med en gång i veckan. (Islandshäst )...
Svar
8
· Visningar
717
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I förra veckan blev det klart att Segersjö får arrangera EM i fälttävlan för young rider och juniorer 2026.
Svar
0
· Visningar
104
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka