Träna på Täby gratis på tisdagar?

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Provincia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 267
P

Provincia

Jag är ingen van "galopp-människa" men fick höra av hovslagaren att man får åka till Täby och träna om man vill... Vilka hästar får man ha med i kallblodsgalopp? Finns det riktiga tävlingar med kallblod? Jag är oerhört nyfiken, så snälla fartdårar, ge mig svar! :)

Hm... Det finns träningar på Täby, dom har haft öppet en vardag varje vecka under vår-höst för "vanliga" hästar. (Kostar 50 kronor.) Slut för i år.

Kallblodsgalopp finns inte, däremot finns det ponnykategorierna och "ridhästgalopp" men det finns knappt ngr sådana tävlingar på Täby, tyvärr. Ngr få enstaka/år.

Okej. Jag menade inte "riktig galopp" utan bara race där man får möta andra hästar med ungefär samma kapacitet som sin egen. Synd att det inte finns sådana, har hört så många prata om dem. :confused:
Det har faktiskt funnits "fjording-galopp" men det är privatpersoner som anordnat sådant. :)Vet ingen här var man kan få tag i personer som vet något om sådant?

När är nästa ridhäst-galopp tävling? det låter ju jättespännande. Får vem som helst vara med där?

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
1 920
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 563
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 190
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 581
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka