Janey
Trådstartare
Visste inte vart jag skulle lägga min tråd, men antar att här blir bäst.. Min pålle lyckade dra av sig en baksko under ridturen idag. Till saken hör att vi ska träna för en ny tränare på onsdag. Ringt runt men ingen kan komma med så kort varsel, min hovis ska dessutom ha semester dan efter att min ska skos (på torsdag) så han hade heeeelt fullsketet.
Jag frågade ändå honom om råd, och han tyckte att jag nog skulle kunna träna ändå eftersom att han inte har några dåliga hovar, dock sa han att jag kunde om jag ville dra av den andra skon (bak), för syn skull. Men jag är lite osäker.. Vad tycker ni jag ska göra? Han var inte öm även fast vi gick på grus sista biten hem. Träningen är i ridhus. Dock så har det lossnat lite av hoven där sömmarna satt.
Tacksam för svar, snarast.
Jag frågade ändå honom om råd, och han tyckte att jag nog skulle kunna träna ändå eftersom att han inte har några dåliga hovar, dock sa han att jag kunde om jag ville dra av den andra skon (bak), för syn skull. Men jag är lite osäker.. Vad tycker ni jag ska göra? Han var inte öm även fast vi gick på grus sista biten hem. Träningen är i ridhus. Dock så har det lossnat lite av hoven där sömmarna satt.
Tacksam för svar, snarast.