Träna med klicker

C

cazpario

Är det någon här som tränar med klicker eller har erfarenhet av det? Hur tycker ni att det fungerar?
Har varit på en föreläsning om klicker träning där allting lät så positivt men jag tycker sällan man hör så många som tränar på detta vis.

Maria

Sv: Träna med klicker

Du kan lära en 10 v valp gå fot på 5 min :D

jag tränar med klicker! tycker det går mycket lättare att lära in och hundarna reagerar mycket positivt på klicket. tycker absolut du ska prova!

jag vill lära mig träna med klicker jag. Har bara hört possitivt om det så om du har möjlighet att lära dig klickern så tycker jag absolut du ska göra det :)

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 492
Senast: Ragdoll
·
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
863
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 286
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 516
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka