Träna hunden vid Fara/sjukdom osv

H

himmelriket

Har ni hundar som kan tala om för någon att sin matte el husse är sjuk o behöver hjälp ?? Tex om man bor i lgh o hunden skäller mycke för att få uppmärksamhet, hur har ni tränat era hundar för att kunna varna vid fara ect :idea: Berätta gärna då ja har funderingar på att börja träna med min!!!! :grin:

Sv: Träna hunden vid Fara/sjukdom osv

Mina hundar varnar inte, är de fara på färde så varnar jag dom.
Jag skulle inte heller tycka att det var okej om mina hundar började "okynnes-skälla" för att få uppmärksamhet.

Liknande trådar

Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
13 837
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 271
Senast: LaMagia
·
Övr. Hund Hej bukes samlade hundexpertis! Vill börja med en bedjan: Det här är något som är skitjobbigt för mig och jag känner mig som en usel...
Svar
3
· Visningar
2 146
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 652
Senast: AlmostEasy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30