JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hundträning
Trådstartare
Trådstartare
jappisen
Startdatum
Startdatum
4 Okt 2009
Svar
Svar
20
Visningar
Visningar
1 698
Sv: Träna eller sluta träna?
Jag tycker munkorg vore toppenbra att ha på honom, iaf när han går lös på promenader så du slipper hålla sådan extrem koll på honom. Och jag personligen tycker att den friare hund med munkorg borde vara gladare än en strikt hållen utan
Hundhälsa
En lång historia.
Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Hundavel & Ras
Hejsan!
Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2
3
4
Övr. Hund
Jag har panik.
Jag har en vuxen hund sen tidigare och ville ha en till hund som fyllde behov som min vuxna hund inte gör. Ville ha en...
Övr. Hund
Jag och min man drömmer om att bli med husky någon gång i framtiden. Inte den närmaste tiden, utan om ett antal år. Tanken är att skaffa...
2
Träning och hälsa del 12
Kropp & Själ Det var nog lite tanken, är rätt säker på att det fanns 5 vita och 5 röda, vid 5 olika bord. Sen blir det ju rörigt när folk kommer in...
Flixon
Alldeles nyss
Svar: 1 463
Visningar: 45 753
Allmänt
Konstiga saker på Wish
Tjatter Inte wish men... Vi har en Normal-butik här i närheten. Jag ogillar det mesta med den, men jag och sambons lillasyster gick in där idag...
Red_Chili
4 minuter sedan
Svar: 850
Visningar: 115 055
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Så tredje gången gillt att få till kvällsintrot då och hare-safari på vägen hem; den korta biten genom skogen efter/före E4 och kanalen...
Fjordfrälst
11 minuter sedan
Svar: 709
Visningar: 28 530
Allmänt
Mellanpudel
Hundavel & Ras Det är väl ingen som skrivit att det är en sjuk ras, men att det finns saker som verkar dyka upp och som det kan vara värt att se upp...
Sel
Alldeles nyss
Svar: 46
Visningar: 1 724
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur De verkar verkligen ha Helt olika personligheter! Nya ägarna var lite shooketh när de fick träffa honom - medan deras varit typ...
Sel
4 minuter sedan
Svar: 1 515
Visningar: 129 519
Djur
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Det bor en suicidal katt i mitt område. Vincent stod och sniffade i ett buskage och den sprang ca 30 m för att sätta sig RAKT bakom...
geting
Idag kl 21:30
Svar: 1 172
Visningar: 69 465
Hund