R
Reykjavik
Och detta utnyttjar du hur ofta?Jajamän - får gå in gratis på ABBA-museet med!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och detta utnyttjar du hur ofta?Jajamän - får gå in gratis på ABBA-museet med!![]()
Jag ser framför mig hur vi har skyddsselar á la fönsterputsare varje gång vi är utomhus men okej![]()
.... Tittade på bjurholms kommun på hemnet - tre saker till salu. En gård som inte verkar ha något hus. En bostad som verkar vara till salu två gånger som hus eller sommarställe.
Nice.
edit: tar tillbaks det, det är ett fritidshus. inte säkert att det går att bo i på vintern.
Och detta utnyttjar du hur ofta?![]()
Men rätt så ..... vedartat inne.Fast det var ganska gulligt utvändigt den där stugan i bjurholm
![]()
Fast det var ganska gulligt utvändigt den där stugan i bjurholm
![]()
@Asko: Jag hoppas inte du ska försöka bygga ett eget hus i Bjurholm![]()
Det är ju redan färdigt utvändigt
... jag tror inte att mina föräldrar skulle släppa iväg mig![]()
HUR högt upp i landet var det egentligen?Snickra en liten timmerstuga att bo i då temperaturen kryper vid - 30 och snövallarna blir meterhöga ...![]()
Besök mig om du inte hör av mig efter 30 dagarOm det är en tröst kan inget hända dig i Bjurholm. Inget händer i Bjurholm. Alls.![]()
Allt norr om Uppsala är vildmarkenHUR högt upp i landet var det egentligen?
Kollar på kartan...
UMEÅ! Det är ju i vildmarken!!@Reykjavik vad är det du brukar säga om allt norr om uppsala?
![]()
HUR högt upp i landet var det egentligen?
Kollar på kartan...
UMEÅ! Det är ju i vildmarken!!@Reykjavik vad är det du brukar säga om allt norr om uppsala?
![]()
Besök mig om du inte hör av mig efter 30 dagar![]()
Inte ens Kiruna ligger egentligen i NorrlandUmeå är ju bara i södra norrland!knappt norrland, ens - om du frågar de riktiga norrlänningarna!
Du får göra som Sofia: hoppa!Det ska jag! Om man tar sig igenom plogvallarna.![]()
INTE?Inte ens Kiruna ligger egentligen i Norrland![]()
Inte ens Kiruna ligger egentligen i Norrland![]()