M
Madi cruz
Fick ett tråkigt besked idag angående mitt varmblod som är 19. Hon blev sparkad i hagen för ett tagsen och har vart halt nu ett bra tag
. Hade vet på besök och han sa att det inte var mkt med henne. Han sa att jag borde låta henne bara gå i hagen nu fram till januari och bara vänta och se vad som händer. Blir hon sämre så bör jag tänka igenom vad som är bäst för min kärlek...fruktansvärt jobbigt för att hon är den som betyder mest för mig! Har haft henne i nio år och bara tanken gör mig otroligt nervös och rädd för det värsta. Men självklart gör jag det som är bäst för henne!!!
Är kanske ngn här som vart med om samma sak? Det är så många frågor man stället till sig själv. Undrar om det finns en chans till att hon blir bra om hon får vila under en lång period? och hur länge hon bör stå?
Ledsen Madi.....
Är kanske ngn här som vart med om samma sak? Det är så många frågor man stället till sig själv. Undrar om det finns en chans till att hon blir bra om hon får vila under en lång period? och hur länge hon bör stå?
Ledsen Madi.....