Trail program...

I

Itaa

Jag ska lite smått träna trail nu när det sart blir vår tänkte jag, blir väl att man tävlar tills nästa år kanske..Men jag undrar om nån vet vart man kan få tag i, läsa eller video eller vad som helst som man kan få tag i nått typ av program med olika moment så jag vet lite mer vad jag ska göra...likadant med western horsemanship..Har långt till ridhus och inte så många som rider western häromkring så det är lite knivigt...nån som vet nått som kan hjälpa mig??

Sv: Trail program...

om du googlar på "trail pattern" så får du upp många mönster på trailbanor... och oftast så brukar det finnas mönster för horsemanship på dessa sidor också :idea:

Det finns massvis med klipp på youtube att titta på och få lite inspiration, ett annat sätt är att gå på tävlingar och titta på dessa grenar och ha med sig banan på papper, när man ha sett hur den ska ridas kan man ju ta med sig pappret hem och träna.

tack för tipset! hittade hur mycket som helst juh!! ska åka å kolla lite tävlingar men just nu är det inte säsong precis och här omkring är de dåligt med western ur huvudtaget...:mad:

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 720
Senast: Amha
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 547
Senast: Tuggben
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 185
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 807
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Valet i USA
  • Träning och hälsa del 12