Tragiskt...

Sv: Tragiskt...

Jodå jag kan se... Håller med dig om att det ser tragiskt ut. Skulle kunna tänka mig att den har något neurologiskt problem, som gör att den inte har känsel och kontroll i sitt bakben. Benet ser ju ut som om det lever ett eget liv.
 
Sv: Tragiskt...

Hm.. eller så har någon vidrig typ bundit fast en fiskelina i bakbenet(kom att tänka på det när jag såg på filmen igen) I vilket fall som helst... Kass humor:eek:
 
Sv: Tragiskt...

håller med dig skrocken.. samma film är uppladdad på "in med roliga bilder"
ser absolut inget roligt i det :(
 
Sv: Tragiskt...

Kan inte annat än att hålla med - stackars vovve:cry:

Såg den filmen på American Funniest Homevideos för ett par dagar sedan.:cry:
 
Sv: Tragiskt...

Nä den där hunden verkar inte ha roligt precis, ser ju ut som om den har problem med sitt bakben?

Hade inte sett något roligt i den filmsnutten även om jag inte läst denna tråden innan.
Det syns ju att den far illa. :mad:
 
Sv: Tragiskt...

Denna filmklipp har setts många ggr på buke å jag tror alla far lika illa av att se den, den är hemsk :cry:
 
Sv: Tragiskt...

håller med dig skrocken.. samma film är uppladdad på "in med roliga bilder"
ser absolut inget roligt i det :(


Jag tycker inte heller om den filmen och jag har bett moderatorn ta bort länken i min tråd, det känns som jag blir ansvarig för trådens utveckling, och det skulle ju vara roliga bilder inte tragiska filmer där.
 
Sv: Tragiskt...

Ungefär lika kul som några som hade stängt in sin vovve i ett tält och sen gått iväg och ropat på den. :crazy:
Också sett på AFV.
 

Liknande trådar

Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
654
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 472
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 156
Senast: Vovve
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
517

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp